Dolgozz otthonról távmunkában, és keress kedved szerint!

Vedd ki a részed az élelmiszeripar óriási forgalmából a segítségünkkel! Munkatársakat keresünk a Capicon Shop Webáruház reklámozásához úgy, hogy a munkádért komoly pénzt is kereshetsz! Ne habozz, olvass el mindent ezen a honlapon! Nem csalódsz!

Kedves Barátnőm, Barátom Leendő Munkatársam és Munkatársam!


Nem árulok zsákbamacskát! Én meggyőződtem arról, hogy ez a rendszer jó!

Nem piramisjáték, mert nem valakinek, vagy valakiknek a pénzét osszák szét, hanem olyan jutalékrendszerű, csoportépítésen alapuló, konkrét beszélgetés-munka, ahol a csoportba tartozó tagok vásárlásai utáni jutalékot kapjuk meg!

Ami ezen a weblapon szerepel, az pontosan tartalmazza mindazt, amit én már tudok, és tudni is illik ahhoz, hogy mindazok, akik eldöntötték, hogy csatlakoznak, aktív tagok lesznek, konzekvensen kereshessenek pénzt, és nem is keveset!

Többek között abból a megfontolásból, hogy legyen a tájékoztatásom szinte teljes, ebben a kategóriában minden esetben fel lesznek tüntetve azok a levelek, amelyeket Szász Mátyás Úrtól kapok, és mindenki megkap, aki hatályos e-mail címmel rendelkezik, azonban tudom magamról, hogy sok esetben nem olvasom el a leveleket, mert nem érek rá, viszont itt, mindenki elolvashatja a lényegét annak, amit a Capcion Group Kft képviseletében eljáró vezetőtől, Szász Mátyás Úrtól, én kapok.

Ezzel le szeretném egyszerűsíteni a tájékoztatási folyamatot!

Íme, az a levél, ami legutóbb jött, és lényeges dolgokat tartalmaz:


Kedves Munkatársak, Capicon Tagok!

Mint azt már többször kihangsúlyoztam, igyekszünk a Capicont olyanná tenni, ami nektek leginkább megfelel minden téren - másodsorban pedig mi sem állhatunk ellen a világban tapasztalható trendeknek, hullámoknak.

Amikor a Capicon alapjait papírra vetettük és megálmodtuk, még a közelben sem volt a tavaly ősszel kirobbant gazdasági válság. Viszont azóta jó pár hónap eltelt és be kell valljuk, Magyarországot elég hátrányosan érintette a világon végig söprő hullám.

Ezért úgy gondoltuk, hogy módosítanunk kell a válságmentes időben megtervezett szabályokon - mert ami működik akkor, nem biztos, hogy ugyanolyan jól működik más körülmények közepette is.

Ennek érdekében módosítottunk, könnyítettünk a Jutalékszabályzaton. Hiszen mindenkinek az érdeke, hogy sok vásárlás történjen a csoportjában, és így sok jutalékot keressen.

A tapasztalat az, hogy rengetegen csatlakoznak a Capiconhoz, mert jó elképzelésnek tartják, de sokkal kevesebben vásárolnak, mert sokallják a havi 30.000-es limitet.

Ezért elsőként ezen módosítottunk. E hónaptól, azaz 2009. márciustól az aktivitási szinthez szükséges mérték nem 30.000, hanem mindössze a fele, azaz 15.000 Ft.

A másik fontos módosítás, hogy a rendszer nem az előző két hónap átlagát fogja vizsgálni, hanem csak az aktuális hónapot. Tehát, ha valaki az egyik hónapban 15.000 Ft-ért, vagy ezen összeg felett vásárol, akkor teljesítette az aktivitási szint eléréséhez szükséges személyes forgalmat.

Ez a könnyítés része.

Viszont a módosítás - annak érdekében, hogy ösztönözzük a vásárlások számának és ezzel a jutalékok mértékének növekedését - mást is érint: az aktivitási szinthez eddig az is kellett, hogy valaki hozzon 3 tagot, akik valaha vásárolnak valamit.

Ezen annyiban módosítottunk, hogy a 3 tagnak a regisztrációját követő 30 naptári napon belül kell vásárolnia szintén (legalább) 15.000 Ft-ért.

Tehát egy munkatárs akkor lehet AKTÍV, ha önmaga az adott hónapban vásárolt 15.000 Ft-ért, és hozott (összességében) 3 új tagot, akik (egyszer) vásároltak fejenként 15.000 Ft-ért (a regisztrációjukat követő 30 napon belül).

A saját forgalmat havonta kell teljesíteni, de a 3 új tagot elég egyszer behozni (ezt a feltételt nem kell hónapról hónapra megismételni).

Jelenleg ugyanis tele vagyunk nagy csoporttal (esetenként akár több száz fővel) rendelkező munkatársakkal, akik nem keresnek semmit, mert vagy önmaguk nem aktívak, vagy a csoportjuk nem termel forgalmat.

Szóval, Kedves Munkatársak - véleményem szerint ezzel a minimálisra csökkentett elvárással eljött mindenki számára a pénzkeresés ideje is. Hiszen gondolom, ezért csatlakoztatok a Capiconhoz!

A havi 15.000 Ft-ot már végképp reális teljesíteni, és úgy gondolom, 3 ilyen embert találni sem lesz már olyan nehéz, mint amikor 30.000 volt az elvárás.

Aktivitási akció

Mivel e hónappal lépnek érvénybe az új szabályok, így a régi aktivitási kvalifikáció érvényét veszti. Ez annyit tesz, hogy aki ebben a hónapban vásárol 15.000 Ft-ért, valamint van már 3 embere a csoportjában, akik ugyanezt megteszik, azzal máris elérte az AKTÍV státuszt és jár neki a megérdemelt jutalék!!!

Ezt a lehetőséget most ne hagyjátok ki - mert jóval hamarabb kvalifikálhattok és pénzt kereshettek, mint gondolnátok!

Most nem nézzük azt, hogy valaki eddig aktív volt-e, csak az számít, mostantól az lesz-e!

A jutalékok nagysága

Mivel csökkent a személyes elvárás, így az ezzel kalkulált havi keresetek is csökkentek a példaszámításokban. De e téren is úgy vélem, sokkal jobb egy megkeresett 50.000 Ft, mint egy meg nem keresett, csak elméletben létező 100.000.

Ennek megfelelően tekintsétek át az új jutaléktáblázatot, hivatalos nevén Capicon Karriertervet - főleg olyan szemmel nézve, hogy rengetegen közületek már akkora csoporttal rendelkeztek, ami sok esetben magas üzleti szintre jogosít titeket.

Hamarosan a web-iroda is meg fogja jeleníteni, hogy a 4. mélységtől lefelé hány emberetek van. De akinek már a 4. mélysége is telített, annak már a rendszer automatikusan elkezdte a második vásárlói csoportját is kiépíteni - így õ már hivatalosan Ezüst Csoportigazgató. És az ábrán már azok a számok szerepelnek, amit az adott szinteken ezzel az átlag 15.000 Ft-os fejenkénti vásárlással meg fogtok keresni már ebben a hónapban!

Holnap, vagy holnapután várhatóan elérjük a 4000 fős tagságot! Használjátok ki ezt a dinamizmust, azt, hogy sok ember van a csoportotokban!

De az se csüggedjen, akinek még nincsenek munkatársai! A könnyített követelményekkel talán õ is sokkal hamarabb fog új tagokat találni! Egy rendkívül dinamikusan fejlődő üzlet résztvevői vagyunk. Holnap lesz mindössze 2 hónapja, hogy megnyitottuk a web-áruházat - nem kell elkeseredni, ha még nincsen valakinek nagy eredménye. Gondolkozzon hosszútávon és legyen türelemmel. A fontos az, hogy legyen aktív (most nem jogi értelemben), hanem úgy értve, hogy olvassa a hírleveleket, minden nap foglalkozzon pár órát az üzletépítéssel, csiszolgassa a technikáit, hirdetési szövegeit és legyen része a rendszernek!

Szóval remélem, hogy Ti is annyira örültök a fejleményeknek, amilyen jó érzés nekem eredményekről és könnyítésekről beszélni - mert ezzel mindenki célja közelebb került.

Ne feledjétek: a Gyémánt Igazgatói szinthez se kell más, mint 75, közvetlenül hozzád csatlakozott ember és az általuk felépített csoportok.

Aki már két hónapja a csoportja építésén dolgozik, lassan két teljes csoporttal rendelkezik. A Gyémánt szint elérhető tehát két év alatt.

Sikeres két évet kívánok Nektek - magunknak!

Szász Mátyás


A cégvezető után szerkesztettem: Huszár Hedvig


Íme, a következő levél, ami legutóbb jött, és lényeges dolgokat tartalmaz:



Kedves Munkatársak, Capicon Tagok!

 

Arra gondoltam, mi lenne, ha most nem én írnék Nektek hírlevelet, hanem ezen a héten Ti írnátok nekem, nekünk pár gondolatot… Van sok fontos új információ, de azokat majd hétközben megosztom Veletek, most sokkal hasznosabb lenne, ha szánnátok rá időt, és megosztanátok velünk az eddigi tapasztalataitokat, ötleteiteket és észrevételeiteket.

Eltelt az első 90 nap, vagy ha úgy tetszik, az első negyedév vásárlói közösségünk életében. A mögöttünk lévő röpke idő átütő sikert hozott a taglétszám tekintetében – álmunkban nem gondoltuk volna, hogy 90 nap, az első 90 nap végén a nyolcezres taglétszámot fogjuk közelíteni! A cég óriási tempóban fejlődik, sok esetben kicsit meg is előztük saját magunkat. Ez picit vissza is ütött, mert sok esetben nem tudtuk tempójában követni ezt a bődületes fejlődést.

Épp ezért kérlek most Titeket, hogy véleményezzétek az elmúlt rövidke időszakot, mert amennyire rövid, annyira sok tanulságot és tapasztalatot hordoz magában. Ha már most készek vagyunk visszanézni és erőt meríteni a jól sikerült dolgokból, valamint tanulni a kevésbé jól sikerültekből, akkor biztos vagyok benne, hogy a második 90 nap még ettől is nagyobb eredményeket tartogat mindnyájunk számára.

Mivel egy kis visszatekintést tartunk, így hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy megköszönjem mindnyájatok eddigi munkáját – kiváltképp gondolva azokra, akik nagy csoporttal rendelkeznek és a sok-sok munkatársuk az ő fülüket rágta – rágja a hétköznapi munkák során. Kiváltképp köszönet azoknak, akik anyagi szempontoktól függetlenül mások csapataiban lévő munkatársaknak is készséggel adnak felvilágosítást, információt.

És a visszatekintés mellé egy kis előrekacsintás a jövőbe. Milyennek látom én a Capicont pár hónap múlva? Mik azok a lelkesítő tényezők, amik nem hagynak sokszor éjszakákon keresztül aludni?

Tudjátok, lépten-nyomon azt látom, hogy olyan emberek is csatlakoznak ehhez az elképzeléshez, akiket egy network cég sem tudott meggyőzni, vagy maga mellé állítani. Neveket nem mondhatok, de nem árt tudnotok, hogy igen komoly és saját szakmájukban nagy tekintéllyel rendelkező üzlet- és szakembereket tudhatunk magunk mellett (bel- és külföldön is már). Azt látom, hogy olyan emberek ülnek le a számítógép mellé, hogy az interneten rendeljenek, akik azelőtt még egy mobiltelefont sem szívesen vettek a kezükbe.

Ezek óriási sikerek – mert senki más nem tudta elérni és kiváltani ezt a hatást ezeknél az embereknél. A Capiconnak ez sikerült! Mi meg tudtuk csinálni, mert sikerült egy olyan network marketing céget megkomponálnunk, amiből kivettük szinte az összes kellemetlen tényezőt, negatív mellékzöngét. Az embereknek tetszik, hogy itt nem kell ismeretlen, esetenként méregdrága terméket a barátaikra erőltetni – hiszen a fő termékpalettánk az alapélelmiszerek és háztartási cikkek többezres palettájáról kerül ki.

Néha átböngészem a honlapunkat és megnézem a prezentációt, bele-beleolvasok az anyagokba. És tudod, mindig az jut eszembe, hogy valóban egy remek ötletet sikerült a valóságba ültetnünk, hiszen élelmiszert mindig kell vásárolni, a családok havi szinten óriási összegeket költenek ezekre a termékekre.

És a network marketing matematikai alapelvei egyszerűen fantasztikusak! A nagy MLM cégek munkatársainak nagy többsége nem az adott cég bizonyára fantasztikus termékei, hanem a jutalékrendszere miatt csatlakozik az adott céghez. A network marketing matematikája rengeteg embernek tetszik, sokan meglátják az ő lehetőségüket benne, csak mindig ott egy de… Jönnek a kifogások, hogy de drága a termék, de nekem nincs olyan ismerősöm, akinek ez vagy az kellene, stb.

Azt látom, hogy nálunk az ilyen de… kezdetű mondatokból van kevés. A Capicon által kínált üzleti modellre sokkal kevesebben mondanak arányaiban nemet, mint az eddig általam ismert bármelyik üzletre.

Csakhogy az éremnek két oldala van: az egyik, amilyen az álmainkban és terveinkben a Capicon, amilyenné tenni tudjuk közösen, és a másik, amilyen most, amit már elértünk és ami még ránk vár – hiszen sok teendő áll még előttünk.

Ebben kérem most a Te segítséged! Milyennek szeretnéd látni Te a Capicont? Milyen kifogásokat kapsz Te, amikre megoldás lehetne egy-egy változtatás, fejlesztés? Mivel voltál eddig is megelégedve? Mivel nem voltál megelégedve?

Ha úgy gondolod, hogy megéri 5-10 percet áldozni a legértékesebb-ből, az idődből arra a célra, hogy közösen megteremtsük a Neked is, és még ezeknek stabil jövedelemforrást biztosító hátteret, akkor kérlek, fusd át az alábbi szempont-listát, melyet ötletadónak szántunk a véleményezéshez.

Arra gondoltunk ugyanis, hogy egy egytől-tízig pontozós kérdőívből nem sokat tudnánk meg az elképzelésekről, ezért sokkal inkább örülnénk, ha pár sorban írnád le a gondolataid és ötleteid.

Biztos, hogy a a hibák közül sokmindennel mi is, mint működtetők tisztában vagyunk, de mivel ez a cég sokkal inkább rólatok szól, így inkább ezerszer olvassuk majd ugyanazt.

Íme akkor a gondolatébresztő szempontok:

  • Első benyomás: honlap, prezentáció, webáruház. Amikor először találkoztál a Capiconnal, mi volt a véleményed?
  • Regisztráció: könnyen elboldogultál vele? Minden egyértelmű volt?
  • Letölthető anyagok: sikerült-e letölteni, megnyitni, elolvasni? Tetszettek, hasznosak az anyagok? Miről nem olvastál, mi hiányzik?
  • Webiroda: hosszú távon milyennek látnád szívesen a saját webirodádat? Milyen funkciói legyenek?
  • Webáruház: egyértelmű a vásárlás menete? Ha vásároltál már, milyen szempontok alapján? Mi tetszett meg? Ha még eddig nem vásároltál, miért nem? Mi az oka, amin esetleg mi tudunk változtatni? Mit változtatnál a webáruházon?
  • Kiszállítás: meg voltál vele elégedve? Ha igen, mi volt az a szempont, aminek sikerült megfelelnünk? Ha nem, mi az, ami nem nyerte el tetszésed?
  • Ügyfélszolgálat: Itt tudom, hogy sok kritikát fogok kapni, de remélem, azért némi pozitív vélemény is akad majd… Szóval milyennek szeretnéd látni az ügyfélszolgálatot, mi az, ami tetszik már most is, mi az, ami nem?

Tudjátok, be lehetne érni annyival, hogy azt mondjuk: ez vagy az így nem jó, ezt vagy azt így vagy úgy kellene. De én nem erről beszélek. Én azért kelek fel minden reggel, azért megyek be 7-re az irodába, és megyek el onnan este – sokszor 9 után -, mert tudom azt, hogy minden ötletünk megvalósítható. Amiket majd leírtok és amiket kitűzünk magunk elé, azokat képesek vagyunk véghez vinni. Sokminden persze nem megy napok alatt. De elég csak megnézni azt az irányt, amin elindultunk! Mondjatok nekem még egy lehetőséget, ami vetekszik a Capicon ötletével! De az ötlet önmagában még csak egy lehetőség. Ha nem tesszük a dolgunkat nap, mint nap, akkor meg is marad a lehetőség szintjén!

Itt az alkalom előttünk! Mi is tesszük a dolgunkat és napról napra tökéletesítjük a rendszert és tegyétek Ti is továbbra is a ti dolgotokat és nyerjetek meg újabb és újabb tagokat a saját csoportotoknak – mert a kettő együtt lesz egész!

Eredményes hetet kívánva:

Szász Mátyás

Ui.: A kérdőívre adott véleményeket az alábbi címre küldjétek (a beérkezett levelek feldolgozása folyamatos lesz, kérlek, ne várjatok rá választ):

velemeny@capicon-group.hu


A cégvezető után beillesztettem: Huszár Hedvig



Kedves Barátnőm, Barátom Leendő Munkatársam és Munkatársam!


Ha valamit hiányoltok, írjátok meg, igyekszem kielégítő és korrekt tájékoztatást adni!


Üdvözlet mindenkinek: Hédi


Ajánlott linkek - nézz be ezekre az oldalakra, megéri!

dataweb_banner_250x64.jpg skalp-banne1r.jpg

banner2-150x50.gif  album.jpg

Szolgnet-online

Öregkornet 

Birodalom-online  

Galéria



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 1
Heti: 26
Havi: 126
Össz.: 20 511

Látogatottság növelés
Oldal: Szász Mátyás Úr körlevelei
Dolgozz otthonról távmunkában, és keress kedved szerint! - © 2008 - 2024 - tavmunka-hedi.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »